עליה במכירות וופלים ועוגיות בעקבות המשבר

עפר גדנקן No Comments on עליה במכירות וופלים ועוגיות בעקבות המשבר
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on שיגורים לעבר הבסיס בהר מירון; צה"ל הגיב בשני טילים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז התפרצות נגיף הקורונה, במפעל הוותיק לופלים 'מן' לא זוכרים כזה טירוף: "השבוע, תוך כמה שעות, הוצאנו לרשת שיווק אחת שש משאיות של ופלים. בדרך כלל, אנחנו מוציאים חצי משאית בשבוע לכל רשת, אבל עכשיו בגלל הבידוד והלחץ, אנשים לא מפסיקים לאכול". אומר אבי פקר, הבעלים והמנכ"ל של מפעל הופלים הוותיק. "אנחנו התעשיינים אומרים כבר שנים שהמדינה לא יכולה להתבסס על יבוא מזון. חשבנו מה יקרה בחרם בגלל מצב ביטחוני, אף אחד לא דימיין קורונה".

"מעולם פס הייצור שלנו לא עמד בעומס כזה, בייחוד לפני חג הפסח. רק השבוע הוצאתי תוך כמה שעות, לרשת שיווק אחת, 6 משאיות עמוסות בוופלים על פי הזמנת חירום של הרשת", אומר פקר, שהמום לגמרי מטירוף הקורונה שנחת עליו.

בהלת הקורונה מזמנת מצבים לא צפויים, אך נראה שדווקא בלחץ הגדול יש שמוצאים הזדמנות בסיטואציה החריגה.  כשמתקפת הקורונה תוקפת בעוצמה  גם את הסופרים וחנויות המזון שעומדות כעת בלחצים איומים בכדי לספק את הכמויות האדירות שהציבור דורש.

" אנחנו מקבלים טלפונים היסטריים מרשתות השיווק, שרוצות עוד ופלים, רוצות עוד עוגיות ובמיוחד את הלהיטים שלנו, ופל שוקולד, ו'ופל מן הנוסטלגי' עם העטיפה הכחולה. ברשתות רוצים למלא מדפים ריקים, ולהערכתי, לאגור אצלם במחסנים סחורה כדי להיות ערוכים לכל מצב. ברשתות נערכים לכל תרחיש כי לא יודעים לאן המצב הולך ואנחנו עושים כל מאמץ כדי לספק את הדרישה המטורפת".

המפעל נערך ומתכונן לכל תרחיש על מנת להמשיך לתת מענה ושירות לקהל הלקוחות שלנו, בייחוד בימים קשים אלה של חוסר ודאות. אנו שומעים להנחיות ומקפידים הקפדה יתרה על כל הנחיות משרד הבריאות לשמור על בריאות עובדינו ובטיחות מוצרינו.



0 תגובות